petek, 1. november 2013

Noč čarovnic

Vse se je začelo z vabili na otroško zabavo. Sledila je dekoracija, grozovite sladice in seveda kostumi.Že več kot mesec in pol se ubadam z pripravami na to zabavo. Zabava je bila v soboto in otroci so uživali, moj trud pa je s tem v celoti poplačan. Pa ne si mislit, da lahko sedaj počivam, oh ne sem že dobila naslednjo nalogo "smrčjo" zabavo za rojstni dan. Za peti rojstni dan si je Blaž zaželel prav to.Ideje nastajajo, želja je ogromno, del pa tudi. No pa o tem kdaj drugič.

Naš pajek ( kostum sem si umislila sama, saj kupi kostum pajka če lahko ) in ostale čarovnice in čarovniki so v soboto čarali in noreli, da se je kadilo. Še dobro, da imamo prostor v kleti, kjer se lahko znorijo. Malo k kulinariki. Čokoladni duhci ( modelček je iz Lidla ), recept je od Ane, s tem da dodam malo zmečkane banane in sladek kakav. Obliti so z belim čokoladnim prelivom. Navadni keksi z dodatkom začimb za medenjake, obliti z barvnimi prelivi, so se spremenili v mumije in buče. Nova soseda pa nas je presenetila s čudovitimi pajki in duhci na palčkah. Seveda mali čarodeji niso odšli praznih rok. Majhne buče s grozljivimi sladkarijami niso manjkale.


Pa še naša grozovita vas.









3 komentarji:

  1. Živjo!
    Zelo lepe kreativne reči se najde na tvojem blogu! Me veseli, da sem ga našla:) Lahko pokukaš tudi na moj blog;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra, sem že pokukala k tebi in se ti že vnaprej zahvaljujem za vse ideje o domačih eksperimentih.Doma imam skoraj petletnika, ki obožuje te stvari.

      Izbriši