nedelja, 3. november 2013

Čebelice, čebelice

Vse v znameju čebelic. Začnimo z voščilnico za 1. rojstni dan naše Fride. Čebelnjak narejen po predlogi, čebelica pa ročno rezana, vsak kos posebaj in seveda lepljena, uf je bilo enega lepljenja. Celotno darilo v rumeni barvi in doma narejene mini čebelice iz das mase, barvali so majhni prstki, dodala sem še krila iz bakrene žičke. Zdaj pa kraljica torta - čebelica. Pod zgornjo plastjo marcipana se skriva krasna presna tortica, ki so jo jedli tako slavljenka kot vi ostali. Moj enostaven recept:

Testo:
suhe slive
dateljni
kokosova moka
rozine
voda
ovseni kosmiči

Dateljne in rozine namočimo. Vse skupaj zmeljemo v multipraktiku, po potrebi dodajamo vodo v kateri se je namakalo sadje. Jaz nič ne tehtam, vse delam po občutku in seveda za koliko oseb pripravljam.Masa naj bo mazava.

Nadev:
naribana jabolka

Krema:
banane
kokosova moka

Torto sušimo v pečici na 40 stopinjah, jaz sem jo samo 2 uri, pa je bila super. Postrežemo dobro ohlajeno. Zaradi temne barve testa so otroci prepričani, da gre za čokolado :), hi, hi.
Povzeto po: presna jabolčna torta




1 komentar:

  1. Lušna bzz-bzz. Torta pa je morala biti dobra. Si mi kar lušte naredila.

    OdgovoriIzbriši