četrtek, 6. februar 2014

Liebster blog award

 Od Ne- Je sem dobila tole nagrado in v skladu s pravili odgovarjam na zastavljena vprašanja.

 

1. Ne-Ja še enkrat najlepša hvala

2. 11 dejstev o meni: uf

- v prvi vrsti mama dveh sončkov

- kuharica, ki rada razvaja svoje najbljižje

- ustvarjalka, še posebaj za otroke in z njimi

- uživam na svežem zraku, še posebaj poleti

- obožujem kratke izlete z svojo družino

- morje, sonce in dobra hrana - čisto v znaku raka

- diplomirana ekonomistka, ki upa na boljšo službo

- v glavi imam polno idej o ureditvi doma, ki se počasi uresničujejo

- obožujem delo na vrtu in pridelovanje svoje zelenjave

- rože, rože, rože

- bodoča športnica, mogoče bo enkrat čas tudi za to

3. Odgovori na vprašanja:

  • če nebi ustvarjala, kaj bi počela? Verjetno več počivala in se širila v bokih :)
  • katera barvna paleta je pri tebi največkrat v uporabi? Rdeča
  • katere tehnike se največkrat poslužuješ? Papirčkanje.
  • katero knjigo si nazadnej prebrala? Po sledeh Sherlocka Holmesa
  • povej nam en tvoj hobby poleg ustvarjanja: Peka
  • sladko ali slano? Sladko
  • naravne ali žive barve?Naravne
  • sonce ali sneg?Sonce
  • glasba po tvojem okusu je:Vse kar paše mojemu razpoloženju
  • katere ročne spretnosti bi se rada naučila?Kvačkanja
  • en pozitivček zame: Delaj tisto, kar te osrečuje, ne glede na mnjenje drugih

Glede nominacij, ki se zelo podvajajo bom skrajšala seznam in naštela nekaj meni najljubših:

Čarovnije z male kmetije

Culinary journey by me

Ena leva ena desna

 Naredila Ana

Pisana-rokodelnica

Moje male nore ideje

Še bi se jih našlo, pa naj bo to to zaenkrat.

1 komentar: