četrtek, 30. januar 2014

Presna rožičeva tortica

Kaj pogrešamo, ko smo na dijeti - tortice. Vsaj jaz. Pri tej tortici ni bojazni, jemo jo lahko že za zajtrk, a ni to fino. Pri vseh presnih torticah, ki jih delam sama, količin ne merim, delam vse po občutku oz glede na sestavine, ki so pri roki.

Recept je povzet ali inspiriran po rožičevo pecivo.

Testo:
dateljni
suhe slive
rožičeva moka
kokosovo maslo ca. 15 g

dateljne in suhe slive namočimo. Zmiksamo jih v multipraktiku, dodamo rožičevo moko ( glede na okus ), če se nam zdi presuho, dodamo vodo v kateri se je namakalo sadje, na koncu pa še raztopljeno kokosovo maslo.

Nadev:
naribana jabolka
cimet
limonin sok

Zmešamo.

Zložimo tortico. Najprej testo, potem nadev in nato preostanek testa.Ohladimo. Lahko naredimo veliko ogroglo tortico ali majhne kvadratne kot sem jaz. Ti modelčki imajo tako praktičen pokrovček s katerim poravnamo testo. Pa prijetno sladkanje.



2 komentarja:

  1. Zanimive sestavine. Koliko pa se čuti roživeva moka? Nisem namreč ravno ljubitel rožičev, samo tale recept zgleda dobro

    papa

    OdgovoriIzbriši
  2. Lahko jih spustiš, ali pa dodaš kakšno žličko. Jaz jih obožujem in mi jih ni nikoli preveč, moj mož pa zazna že ščepec. Poskusi.

    OdgovoriIzbriši